
Παρουσίαση νέων υπηρεσιών τηλεφωνικής και τεχνικής υποστήριξης TMsoft.
Αγαπητοί συνεργάτες,
Με το παρόν ενημερωτικό δελτίο, σας παρουσιάζουμε τις νέες μας υπηρεσίες υποστήριξης, οι οποίες βασίζονται σε διεθνή πρότυπα ποιότητας και διαφάνειας.
Ετήσια Τηλεφωνική Υποστήριξη
Για τις καθημερινές σας ανάγκες, προτείνουμε την Ετήσια Τηλεφωνική Υποστήριξη. Το πακέτο καλύπτει:
Επίλυση αποριών χρήσης
Άμεση αποκατάσταση λειτουργίας λόγω λαθών χειρισμού
Ενημέρωση για την καλύτερη αξιοποίηση των εφαρμογών
Εκμεταλλευτείτε την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα, η οποία είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε εσάς.
Σημαντικές Διευκρινίσεις:
Κάθε κλήση δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 15 λεπτά και τις 2 φορές την ημέρα.
Η τεχνική υποστήριξη (π.χ. αναβάθμιση, δημιουργία παραστατικών) δεν καλύπτεται από το συμβόλαιο.
Πακέτα Προαγοράς Ωρών Τεχνικής Υποστήριξης
Επικοινωνήστε με τις πωλήσεις για τα νέα πακέτα προαγοράς ωρών τεχνικής υποστήριξης. Αποκτήστε την τεχνική βοήθεια που χρειάζεστε με προνομιακές τιμές.
Για να εξασφαλίσουμε την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας, η διαδικασία υποβολής αιτήματος διαφέρει ανάλογα με το αν έχετε ενεργό συμβόλαιο υποστήριξης.
Για πελάτες με πακέτο Προαγοράς Ωρών
Αποστέλλετε το αίτημά σας μόνο μέσω email στο
Για πελάτες χωρίς ενεργό συμβόλαιο
Για κάθε αίτημα τεχνικής ή τηλεφωνικής υποστήριξης, ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:
Υποβολή Αιτήματος: Αποστέλλετε το αίτημά σας μόνο μέσω email στο
Ενημέρωση Κόστους: Το αρμόδιο τμήμα θα σας ενημερώσει για το κόστος της εργασίας, το οποίο βασίζεται στον τιμοκατάλογο με χρονοχρέωση.
Επίλυση: Με την αποδοχή του κόστους, το αίτημά σας προωθείται στους εξειδικευμένους συμβούλους μας για επίλυση.
Σε όλες τις περιπτώσεις με την αποστολή email στο
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση.